مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:432019-10-17اجتماعي

95 درصد ظرفیت هتل های قصرشیرین پر شده است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین گفت: در ایام اربعین امسال 95 درصد ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی این شهرستان پر شده است.

- بهرنگ بابایی در گفت و گو با ایسنا، به بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال و عبور بیش از 140 هزار زائر از این مرز اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین 9 هتل در شهرستان قصرشیرین با ظرفیت 850 تخت به پذیرش زوار اربعین حسینی می پردازند.

وی تصریح کرد: از ابتدای بازگشایی مرز خسروی و تردد زوار تاکنون نزدیک به 95 درصد ظرفیت تخت های این مراکز اقامتی پر شده است.

رییس میراث فرهنگی قصرشیرین با اشاره به تخفیف 50 درصدی هتل های شهرستان در پذیرش زوار اربعین، تاکید کرد: هزینه هرشب اقامت برای تخت تک نفره در هتل های سه ستاره شهرستان 70 هزار تومان، هتل های دو ستاره 60 هزار تومان و هتل های تک ستاره نیز 40 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند این هتل ها طی چندین سال گذشته به علت بسته بودن مرز خسروی دچار رکود شده بودند، اما در این مدت با بازگشایی مرز رونق خوبی را در آنها شاهد هستیم.

بابایی تصریح کرد: علاوه بر 9 هتل این شهرستان، یک خانه مسافر هم با ظرفیت 25 تخت داریم که در این مدت با تخفیف 50 درصدی و هزینه هرشب اقامت برای تخت تک نفره 15 هزار تومان به پذیرش زوار می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد ظرفیت هتل های قصرشیرین پر شده است

95 درصد ظرفیت هتل های قصرشیرین پر شده است