مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:452019-10-17حوادث

ماجرای قتل با 12 گلوله در بوشهر چه بود؟


فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان است.

- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی گفت: ساعت 20 شب 24 مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت الف در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

سردار واعظی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از 12 گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل 8 گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار کرد: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

وی بیان کرد: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل با 12 گلوله در بوشهر چه بود؟

ماجرای قتل با 12 گلوله در بوشهر چه بود؟