مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:422019-10-17فناوري

رفع تمامی نیازهای پرداختی روزمره با کیف پول کیپاد


کیپاد یا همان کیف پول همراه پاسارگاد، خدمت جدیدی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، با هدف ایجاد تحول در عرصه پرداخت های خُرد روزمره، - از طریق تلفن همراه هوشمند عرضه شده است.

عصر بانک؛ اپلیکیشن کیپاد، کیف پولی الکترونیکی بانک پاسارگاد است که قابلیت های متعددی را در حوزه پرداخت برای کاربران فراهم می کند.

شما با نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن، می توانید پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه های مختلف پذیرندگی کیپاد تجربه کنید.

کیپاد محدود به مشتریان بانک پاسارگاد نیست استفاده از اپلیکیشن کیپاد منحصر به مشتریان بانک پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز دوم (اینترنتی) از هر یک از بانک های سراسر کشور، می توانند از خدمات الکترونیک این اپلیکیشن بهره مند شوند.

مزیت های رقابتی کیپاد توسعه این اپلیکیشن با رعایت آخرین استانداردهای بانکی و امنیتی انجام شده و واسط کاربری زیبا و سهولت انجام عملیات پرداخت از مزیت های کیپاد است که استفاده از آن را به تجربه ای منحصر به فرد برای کاربران بدل ساخته است.

  خدمات کیپاد در این اپلیکیشن علاوه بر خدمات معمول اپلیکیشن های پرداخت از جمله پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد یا بوسیله شناسه، خرید بسته اینترنتی، شارژ مستقیم، نیکوکاری و خرید اشتراک و پخش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تمامی نیازهای پرداختی روزمره با کیف پول کیپاد

رفع تمامی نیازهای پرداختی روزمره با کیف پول کیپاد