مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:152019-10-17اجتماعي

افتتاح درمانگاه فرهنگیان گنبد کاووس با حضور وزیر آموزش و پرورش


درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبد کاووس امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای گلستان محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح این درمانگاه تامین امکانات رفاهی برای فرهنگیان را از وظایف اصلی وزارتخانه بیان کرد و افزود : این مرکزدرمانی به 5 هزار نفر از فرهنگیان شرق گلستان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می کند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت : 98 و نیم درصد واجدین تحصیل در سراسر کشور در حال آموزش هستند و با همکاری ثبت احوال و از طریق کد ملی تلاش می کنیم 1یک و نیم درصد باقی مانده که بازمانده از تحصیل هستند را زیر چتر آموزشی قرار دهیم.

حاجی میرزایی با اشاره به فرصت های برابر آموزشی در کشور افزود : 23هزار واحد آموزشی در مناطقی فعالیت دارند که کمتر از 10 دانش آموز در آن تحصیل میکنند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش گنبد کاووس گفت : این درمانگاه شبانه روزی با زیربنای 300 مترمربع ، قبلا یک واحد آموزشی بود که با هزینه سه میلیارد و800 میلیون ریال اعتبار بهسازی و به درمانگاه تبدیل شده است.

کمال الدین نظر نژاد افزود : فرهنگیان و عموم مردم می توانند از ویزیت پزشک عمومی و متخصص داخلی ، خدمات دندان پزشکی، آزمایشگاه، نوار قلب، جراحی سرپایی، پانسمان و تزریقات در این در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح درمانگاه فرهنگیان گنبد کاووس با حضور وزیر آموزش و پرورش

افتتاح درمانگاه فرهنگیان گنبد کاووس با حضور وزیر آموزش و پرورش