مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:302019-10-17دانش

دانشجویان روزانه نسبت به شهریه پرداز ها به جامعه بدهکارترند


محمد حسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه امیرکبیر گفت: - معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان روزانه به نحوی بدهکارتر از دانشجویان شهریه پرداز هستند، زیرا هزینه تحصیلشان از بیت المال تامین می شود.

محمد حسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان خارجی با ارائه مدارک خود به وزارت علوم، پس از بررسی های انجام شده و با داشتن حداقل شرایط به دانشگاه های سراسری معرفی خواهند شد.

دانشگاه نیز طی پروسه ای با بررسی مدارک و انجام مصاحبه از بین متقاضیان دانشجویان خود را انتخاب می کند.

کریمیان با بیان اینکه دانشجویان خارجی به سه نحو در دانشگاه تحصیل می کنند؛ تصریح کرد: برخی از این دانشجویان بورسیه دانشگاه های خود هستند برخی نیز به صورت شخصی هزینه تحصیل خود را پرداخت می کنند گروه محدود دیگری وجود دارد که از سوی وزارت علوم بورسیه می شوند.

وی درباره نارضایتی دانشجویان روزانه از حضور دانشجویان شهریه پرداز خارجی در دانشگاه های سراسری گفت: دانشجویان روزانه از حضوردانشجویان خارجی که به صرف پرداخت شهریه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان روزانه نسبت به شهریه پرداز ها به جامعه بدهکارترند

دانشجویان روزانه نسبت به شهریه پرداز ها به جامعه بدهکارترند