مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:502019-10-17ورزشي

ورزشکاران سوادکوه امسال 91 مدال کسب کردند


رییس اداره ورزش و جواان سوادکوه از کسب 91 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف ورزشی توسط ورزشکاران شهرستان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا احمدزاده بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، با اشاره به انجام 40 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی، از جمله این برنامه ها به مسابقات دانش آموزی، کارگری و کارمندی، دیدار با خانواده شهید ورزشکار، تجلیل از جانباز ورزشکار، تجلیل از استعدادهای برتر رشته های بدمینتون، تکواندو، هندبال و کاراته، برگزاری کارگاه های آمورشی تغذیه ورزشی، آشنایی با مهارت زندگی و پس از ازدواج، کوهنوردی و پیاده روی خانوادگی و افتتاح سالن ورزشی ویژه بانوان اشاره کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، میزان اعتبار شهرستان در سال جاری را 836 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان 15 میلیون تومان برای تجهیز ساختمان اداری، 80 میلیون تومان برای بهسازی اماکن ورزشی، 141 میلیون برای نوسازی اماکن ورزشی روباز شهری و روستای و 600 میلیون برای زمین فوتبال زیراب بوده است.

وی دو پروژه نیمه کاره شهرستان را زمین فوتبال زیراب و سالن ورزشی روستای اتو برشمرد و با بیان اینکه تاکنون برای زمین فوتبال زیراب بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است، از آماده شدن چمن مصنوعی زمین تا دو ماه آینده خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران سوادکوه امسال 91 مدال کسب کردند

ورزشکاران سوادکوه امسال 91 مدال کسب کردند