مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:562019-10-17سياسي

خدمات روحانیون به زائران حسینی/از پاسخگویی به شبهات تا واکس زدن کفش آنها


امام جمعه قصرشیرین از خدمت رسانی روحانیون در موکب های این شهرستان به زائران خبر داد و گفت: پاسخ به شبهات و حتی واکس زدن کفش زوار از خدمات شایسته آنها به زائران است.

- حجت الاسلام علی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مرز خسروی اظهار داشت: زائران ابا عبدالله الحسین(ع) شایسته بهترین خدمت هستند و تلاش ما ارائه خدمات در شان این زائرین عزیز است.

امام جمعه قصرشیرین افزود: بر این اساس از ماهها قبل جلسات متعددی با مسئولین، هیئت های مذهبی، روحانیت، حوزه علمیه، حوزه امنیت و .

برگزار کردیم که در آن جلسات بر حفظ شان زوار عتبات عالیات تاکید فراون شد.

وی میزبانی و خدمت به زوار اربعین حسینی را از توفیقات الهی برای مردم این منطقه دانست و اظهار داشت: طی این مدت خدمتگذاری به زوار سبب شده شور و هیجانی بین مردم حاکم شود.

این مسئول گفت: همچنین این خدمت رسانی به زوار موجب تقویت روحیه معنوی مردم شده است که باید قدر آن را بدانیم و از این فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به خدمات شایسته روحانیون در ارائه خدمات به زوار گفت: روحانیون با حضور در موکب ها در راستای پاسخ به شبهات، پاسخ به مسائل شرعی، برپایی نماز جماعت و حتی واکس زدن و تعمیر کفش زوار خدمات شایسته ای ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات روحانیون به زائران حسینی/از پاسخگویی به شبهات تا واکس زدن کفش آنها

خدمات روحانیون به زائران حسینی/از پاسخگویی به شبهات تا واکس زدن کفش آنها