مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 12:242019-10-17سياسي

افزایش 5برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل


میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در مقایسه با بخش دولتی در شهرستان اردبیل پنج برابر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد زنجانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید اردبیل با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: پنج سال و 7 ماه مسئولیت فرمانداری اردبیل را با شروع بکار دولت تدبیر و امید عهده دار شدیم اما در دو سال اخیر به اندازه 40 ساله انقلاب فشار و سختی کار ملموس بود و ما سعی کردیم مردم را به دور از استرس و نگرانی در یک فضای آرام همراه با اطمینان خاطر به امنیت و آرامش قرار داده و به نوعی دشواری ها و سختی ها را به جان و دل بخریم.

وی عمق توطئه و تحریم دشمنان را سخت و در عین حال پر فرازونشیب توصیف و خاطرنشان کرد: با مقاومت مردم نقشه دشمن در حال نابودی کامل است و ما از پیچ تاریخی دهه چهارم انقلاب نیز در حال گذر هستیم.

مدیر کل جدید امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: در سفر رییس جمهور به ارزش یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف در مرکز استان افتتاح خواهد شد و در قیاس با سال 92 در حال حاضر سرمایه گذاری بخش خصوصی نسبت به دولتی پنج برابر شده است.

زنجانی نمونه این سرمایه گذاری را جذب 44 میلیارد تومان منابع ملی در بخش ساخت مدارس اعلام کرد و افزود: 100 کلاس درس در مهرماه امسال به تعداد کلاس های درس شهرستان اردبیل اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل

افزایش 5برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل