مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:542019-10-17سياسي

برپایی 72 مراسم روضه‎خوانی در 72 مکان یزد به نیت 72 شهید کربلا


اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مراسم روضه‎خوانی از محل نیات موقوفه محمدعلی زرگران به نیت 72 تن از شهدای کربلا در 72 امامزاده، - مسجد و حسینیه یزد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، به مناسبت ایام اربعین حسینی، 72 ویژه برنامه روضه‎خوانی با عنوان بیعت با حسین در 72 امامزاده، بقعه، مسجد و حسینیه سراسر شهرستان یزد به نیت 72 شهید کربلا از محل موقوفه محمدعلی زرگران برگزار می شود.

موقوفه محمدعلی زرگران کهدر قالب سند رسمی در سال 1344 شمسی وقف شده، شامل تعدادی رقبه است که درآمد حاصل از اجاره رقبات آن، در محرم الحرام و صفرالمظفر به مصرف روضه‎خوانی و ذکر فضائل و مناقب آن امام مظلومان در هر محل از محله‎های شهر یزد که متولی صلاح بداند، می‎رساند.

بنا به این گزارش، این مراسم‎ها امسال در بقاع سیدگل مشکیجه در خیابان سید گلسرخ، شیخ محمد سلطان واقع در بزرگراه کنارگذر یزد جنب پارک کنارگذر شاهدیه، سیدگل زرد(سید چم) در خیابان سید گلسرخ جنب درمانگاه بهزیستی کوچه سرجمع، سیدجعفرمحمد در بلوار جمهوری ورودی یزد، امامزاده جعفر واقع در بلوار امامزاده جعفر، سید نصرالله در بلوار دهه فجر، سید نصرالدین در خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سیدالشهدا، سیدالصحرا در خیابان شهید مطهری، سیدگلسرخ در خیابان سید گلسرخ محله سرجمع، سید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 72 مراسم روضه‎خوانی در 72 مکان یزد به نیت 72 شهید کربلا

برپایی 72 مراسم روضه‎خوانی در 72 مکان یزد به نیت 72 شهید کربلا