مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:592019-10-17سياسي

538 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید


دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی کردستان، با اشاره به اعلام فراخوان هفته عکس اربعین حسینی در استان گفت: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار 538 اثر در بخش حرفه ای و موبایلی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

- دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی کردستان، خبر داد: 538 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی کردستان، با اشاره به اعلام فراخوان هفته عکس اربعین حسینی در استان گفت: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار 538 اثر در بخش حرفه ای و موبایلی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر فیض اللهی، امروز در مراسم اختتامیه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی در شهرستان بیجار، اظهار کرد: فراخوان هفته عکس اربعین حسینی از سری برنامه های سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی اعلام شد و با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شد.

وی بابیان اینکه فراخوان این سوگواره اول مهرماه جاری اعلام شد، افزود: در مدت زمان محدود 538 اثر در دو بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که از این تعداد 385 قطعه در بخش حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

538 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید

538 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید