مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 22:112019-10-17ورزشي

آخرین اردوی آزاد و فرنگی کاران امید تا اعزام به مجارستان


کاروان کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال (امید) ایران آخرین اردوی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی 2019 مجارستان پشت سر می گذارند.

- کاروان کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال (امید) ایران آخرین اردوی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی 2019 مجارستان پشت سر می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران روزهای شلوغ و پرکاری را پشت سر می گذارد.

روزهایی که اعضای کاروان کشتی امید ایران در حال آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی هستند و آخرین مراحل تجهیز خود برای فتح قله جهانی را پشت سر می گذارند.

بر این اساس تیم کشتی آزاد امید ایران که سرمربیگری آنرا تقی اکبرنژاد بر عهده دارد از روز 23 مهرماه وارد آخرین اردوی آماده سازی خود شده و تا زمان اعزام به مجارستان به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

آزادکاران دعوت شده به این اردو که تا 4 آبان ماه در خانه کشتی حضور خواهند داشت به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) نقی رضوان (آذربایجان شرقی) 61 کیلوگرم: محمدباقر یخکشی (مازندران) علیرضا محمدحسنی (تهران) 65 کیلوگرم: ابوالفضل حاجی پور (مازندران) علی اکبر زرودی (مازندران) 70 کیلوگرم: امیرحسین حسینی (تهران) امیررضا اکبرزاده (مازندران) 74 کیلوگرم: محمد نخودی (ماندران) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران) سجاد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اردوی آزاد و فرنگی کاران امید تا اعزام به مجارستان

آخرین اردوی آزاد و فرنگی کاران امید تا اعزام به مجارستان