مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:152019-10-18بين الملل

توزیع 3 وعده غذای گرم بین زائران اربعین در موکب «ریحانه النبی» دورود


مسئول موکب ریحانه النبی شهرستان دورود از توزیع سه وعده غذای گرم بین زائران اربعین در این موکب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداصغر موسوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما روز 17 مهر وارد خاک کربلا شدیم و محموله های موکب در همان روز نخست وارد کشور عراق شد، امسال هماهنگی ها نسبت به سال گذشته عالی بود و تجهیزات موکب را زودتر دریافت کردیم، همان روزی که در یکی از مدارس شهر کربلا اسکان یافتیم، آماده پذیرایی از مهمانان شدیم.

وی با بیان اینکه در موکب ریحانه النبی بخش های طب اسلامی، واکس زنی، خیاطی و آرایشگری و خشک شویی وجود دارد، گفت: غرفه کودکان در این موکب نسبت به سال گذشته وسیع تر شده و سه وعده غذای گرم بین زائران حسینی توزیع می شود.

مسئول موکب ریحانه النبی شهرستان دورود، بیان داشت: ظرفیت مدرسه ما 800 نفر بوده و هم چنین یک ایستگاه صلواتی نیز برای پذیران از زائران دایر شده است.

موسوی، افزود: یکی از مشکلاتی که در مواکب وجود دارد کمبود آب و یخ است و چون ایام اربعین در سال های آینده با ماه های گرم سال مصادف می شود، باید مسئولان تدابیری برای تهیه وسایل سرمایشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برپایی مواکب در کشور عراق باعث همدلی بین ملت های ایران و عراق شده و هم چنین زائران ایرانی به دلیل تقارن فرهنگ و آداب بیش تر تمایل دارند که در موک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 وعده غذای گرم بین زائران اربعین در موکب «ریحانه النبی» دورود

توزیع 3 وعده غذای گرم بین زائران اربعین در موکب «ریحانه النبی» دورود