مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-18اقتصادي

تاثیر بخش تعاون در اشتغال و توسعه کار شایسته


رییس اتاق تعاون ایران معتقد است کار و اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون با معیارهای بین المللی «کار شایسته» مطابقت دارد و اشتغال در این بخش مترادف با «کار شایسته» است.

- رییس اتاق تعاون ایران معتقد است کار و اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون با معیارهای بین المللی کار شایسته مطابقت دارد و اشتغال در این بخش مترادف با کار شایسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبدالهی در همایش جهانی اتحادیه بین المللی تعاون در روآندا به منظور توسعه نهضت تعاون دیگر کشورها از طریق به رسمیت شناختن نهضت تعاون به عنوان یک بخش اقتصادی مستقل پیشنهاداتی ارائه کرد.

وی همچنین ایجاد یک سازمان غیردولتی با اختیارات ویژه به عنوان نماینده نهضت تعاون در کشورها در راستای توسعه کار شایسته را خواستار شد.

وی در این همایش به بررسی وضعیت اشتغال و بیکاری در جهان بر اساس آمارهای بانک جهانی پرداخت و با توجه به اوضاع بیکاری در جهان به ویژه در میان جوانان بر اهمیت توجه به موضوع اشتغال به ویژه کار شایسته در جوامع تاکید کرد.

رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به جایگاه کار شایسته در جمهوری اسلامی ایران و اسناد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه سند ملی کار شایسته ، بازیگران کلیدی در ایجاد کار شایسته را دولتها، کارگران، کارفرمایان و سازمان های غیر دولتی عنوان کرد و گفت: کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بخش تعاون در اشتغال و توسعه کار شایسته

تاثیر بخش تعاون در اشتغال و توسعه کار شایسته