مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-18اجتماعي

اقدامات پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه تا پایان زمان بازگشت زوار


اقدامات نیروهای مستقر در مرزهای چهارگانه برای روان سازی تردد و حفظ امنیت زوار تا پایان زمان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی در جلسه توجیهی فرماندهان قرارگاه تاکتیکی محورها و ایستگاه های پلیس که با حضور فرماندهان قرارگاه های فعال در استان های هدف و در محل ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از تمام توان و ظرفیت های پلیس و سرمایه های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تشرف آخرین زائران این همایش عظیم انسانی به نجف و کربلا، همکاران من در پلیس پیشگیری بی صبرانه منتظر بازگشت زوار و ارائه خدمات به آنان هستند.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی ادامه داد: خیل عظیمی از زوار حسینی تا به امروز از مرزهای چهارگانه به سمت نجف و کربلا و حضور در کنگره عظیم اربعین رهسپار شده اند و آن دسته از زائرانی که بنا به مصلحت سفر خود را کوتاه کرده اند در کمال صحت و امنیت درحال بازگشت به میهن و عزیمت به سمت شهرهای خود هستند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا زوار اربعین حسینی را که در حال بازگشت به ایران هستند ملزم به رعایت توصیه و هشدارهای پیشگیرانه کرد و افزود: از زوار عزیز خواهشمندیم همچون سنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه تا پایان زمان بازگشت زوار

اقدامات پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه تا پایان زمان بازگشت زوار