مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:552019-10-18سياسي

عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند/ اربعین، فراگیرترین رسانه است


امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دستگیری سرشبکه یک رسانه ضدانقلاب گفت: مردم اکنون از دستگاه های ذی ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

- عوامل داخلی آمدنیوز شناسایی و مجازات شوند/ اربعین، فراگیرترین رسانه است امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دستگیری سرشبکه یک رسانه ضدانقلاب گفت: مردم اکنون از دستگاه های ذی ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به لزوم مراقبت والدین از فرزندان در مقابل آسیب های اجتماعی اظهار کرد: در گذشته ارتکاب فساد اخلاقی بسیار پرهزینه بود اما امروزه با وجود فضای مجازی و اینترنت انجام گناه بسیار آسان تر از گذشته شده است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: والدین نباید تنها به دنبال تامین نیازهایی مثل غذا و پوشاک فرزندان خود باشند، بلکه مسائل مهم تری هست که بسیاری از خانواده ها نسبت به آن بی توجهند و فرزندانشان در دام آسیب های اجتماعی گرفتار می شوند و بیرون کشیدن آن ها از این گرداب بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند/ اربعین، فراگیرترین رسانه است

عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند/ اربعین، فراگیرترین رسانه است