مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:162019-10-18سياسي

اربعین امسال، نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی


اربعین امسال نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: راهپیمایی اربعین در سنوات اخیر یک جریان شگفت جهانی است که دنیا را متحیر کرده است.

وی اجتماع عظیم اربعین را یک جریان قاطع از ظهور امام زمان(عج) خواند و گفت: در راهپیمایی اربعین اجتماع دلها کاملا ملموس است و همه در یک مسیر با هم متصل شده اند و محور این اتصال امام حسین (ع) است.

آیت الله علم الهدی در ادامه به دستگیری سرشبکه اخبار ضدانقلاب به همت نیروهای مقتدر سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: آن یک نفر ارزشی ندارد، یک عنصر ناپاک و سرسپرده است بلکه چیزی که مهم است سپرهای اطلاعاتی و امنیتی قوی برای جلوگیری از دستگیری این فرد از طرف فرانسه بود که سپاه توانست از آنها عبور و این عنصر بی ارزش را دستگیر کندکه این کار خدا است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز قدرت ایران در مرزهای جغرافیایی محدود نیست بلکه در کل منطقه نفوذ دارد، به ماجرای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه هم اشاره کرد و گفت: آمریکا و مزدورانش در منطقه به این جمع بندی رسیده بودند که برای فروپاشی جریان مقاومت در سوریه جنگ های نیابتی راه بیاندازند و در این کار هم شکست خوردند و از شمال سوریه بیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال، نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی

اربعین امسال، نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی