مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:482019-10-18سياسي

دستگیری «زم» شوک به استکبار جهانی بود


امام جمعه بجنورد دستگیری روح الله زم را شوک به استکبار جهانی دانست و گفت: این اقدام نشان از قدرت نیروهای امنیتی کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت و تحولات کشور اظهار کرد: اربعین حسینی در مکتب اسلام جایگاه ویژه ای دارد و امروز این مراسم به نقطه قوت اسلام شده است.

وی حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین را قوت دنیای اسلام و مسلمانان در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: راهپیمایی اربعین مقدمه ای برای ظهور است و هر سال این حضور بیشتر و گسترده می شود.

امام جمعه بجنورد این حماسه را بین المللی توصیف کرد و ادامه داد: این مغناطیس حسینی است که دل ها را از تمام جهان در کنار هم و در راه حسین قرار داده است.

وی در بخش دیگر به دیدار رهبر انقلاب با نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: نخبگان پاره تن کشور هستند که در اوج سن جوانی خود اقدام به توسعه و پیشرفت کشور می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان و افراد بدبین به نظام در تلاش برای ایجاد ممانعت درراه این افراد می کند.

وی دستگیری سرشبکه آمد نیوز را ازجمله اقدامات بسیار مهم طی روزهای اخیر دانست و تصریح کرد: این منبع فساد مورد امید دشمن بود که دستگیری آن شوک به استکبار جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری «زم» شوک به استکبار جهانی بود

دستگیری «زم» شوک به استکبار جهانی بود