مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:552019-10-18اجتماعي

تردد زائران از مرز خسروی امروز (جمعه) تا ساعت 14 انجام شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: تردد زائران اربعین از مرز خسروی امروز (جمعه 26 مهر) برای حضور در کربلای معلی تا ساعت 14 انجام خواهد شد.

- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: تردد زائران اربعین از مرز خسروی امروز (جمعه 26 مهر) برای حضور در کربلای معلی تا ساعت 14 انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا آمویی در تشریح این خبر اظهار داشت: بنا بر این تصمیم از زائران خواستاریم چنانچه امروز قصد تشرف به کربلا از مرز خسروی را دارند بعد از ساعت 14 به این پایانه مراجعه نکنند.

وی افزود: امروز تا ساعت 14 اجازه خروج به زائران حاضر در مرز خسروی داده می شود و پس از آن زوار برای استراحت اسکان داده شده و فردا به کربلا اعزام می شوند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از بازگشایی مرز خسروی و در توافق مسئولان دو کشور ایران و عراق، تردد زائران از مرز خسروی از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت حدود 16 ادامه داشت.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در عین حال بازگشت زائران به کشور از طریق مرز خسروی را 24 ساعته اعلام و تاکید کرد: محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی همچنین از زائران خواست : هنگام بازگشت پس از استراحت لازم به مسیر خود ادامه داده و از رانندگی حین خستگی به شدت اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائران از مرز خسروی امروز (جمعه) تا ساعت 14 انجام شد

تردد زائران از مرز خسروی امروز (جمعه) تا ساعت 14 انجام شد