مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:042019-10-18سياسي

سخنان روحانی دوراز انتظار است/تضمین بقای نظام در دست شورای نگهبان


امام جمعه موقت شاهرود در واکنش به سخنان رییس جمهور در دانشگاه تهران، گفت: تضمین بقای نظام در دست شورای نگهبان است و سخنان روحانی به عنوان یک حقوقدان دور از انتظار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های آخرین نماز جمعه مهرماه 98 شهرستان شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه، ضمن اشاره به سخنان روز گذشته روحانی در دانشگاه تهران، بیان کرد: رییس جمهور معتقد است که باید نظارت استصوابی شورای نگهبان تغییر کند و مجلس اول بهترین مجلس ها بوده است ما نمی دانیم که این سخنان برای حاشیه سازی یا دوقطبی سازی در آستانه انتخابات است اما می دانیم که انتظار از یک حقوقدان و یک شخصیت فرهیخته که در گذشته منبرهای انقلابی می رفته، این نیست که امروز این گونه سخن بگوید.

وی با اشاره تلویحی به سخنان روحانی نسبت به مسائل حقوقی و همچنین شورای نگهبان، افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی است و باید مسئولان این کشور از رییس جمهور تا دهیار ملتزم به مبانی اسلامی باشند از سوی دیگر باید گفت در نظام اسلامی نه رییس جمهور بلکه ولی فقیه سیاست گذاری می کند.

شورای نگهبان نظاره گر نیست نظارت کننده است امام جمعه موقت شاهرود، گفت: متاسفانه نظارت بر دانشگاه ها برداشته شده و کسانی در دانشگاه ها درس می خوانند که امروز هیچ اعتقادی به نظام ندارند و حتی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان روحانی دوراز انتظار است/تضمین بقای نظام در دست شورای نگهبان

سخنان روحانی دوراز انتظار است/تضمین بقای نظام در دست شورای نگهبان