مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:062019-10-18سياسي

حزب اراده ملت دو همایش سیاسی با موضوع مشارکت زنان و فعالیت احزاب برگزار می کند


عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران از تصمیم این حزب برای برگزاری دو همایش ملی با موضوع مشارکت سیاسی زنان و فعالیت احزاب در انتخابات خبر داد.

- شمس افرازی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت های حزب اراده ملت ایران، اظهار کرد: ما در سال جاری بعد از اردوی سه روزه آموزشی در خرداد ماه و بعد از برگزاری چهارمین پلنوم حزب در شهریور ماه گذشته، قصد داریم با توجه به مصوبه هیئت اجرایی، به برگزاری دو همایش ملی، تحت عنوان زنان و سیاست در ایران و همچنین همایش احزاب و توسعه سیاسی در شش ماهه دوم سال اقدام کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دو همایش اظهار کرد: برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت زنان جامعه در عرصه مدیریت کشور، خصوصاَ مدیریت سیاسی، و بررسی نقش عوامل نهادی در کنار سایر عوامل فرهنگی، اجتماعی و تاریخی، نسبت به عدم حضور زنان در سیاست، تصمیم به برگزاری این همایش را داریم، که در آن از نظر و دیدگاه های زنان عرصه سیاست و همچنین بحث و تبادل نظر از نیروهای علمی و دانشگاهی و فعالان این حوزه استفاده می شود.

وی با اشاره به اهداف همایش دوم، تحت عنوان احزاب و توسعه سیاسی گفت: یکی از معضلات و پیامدهای دموکراسی ناقص و صوری تاثیرگذار نبودن احزاب است و از همین رو حزب اراده ملت، با استفاده از تجربه پیشینیان در عرصه سیاست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اراده ملت دو همایش سیاسی با موضوع مشارکت زنان و فعالیت احزاب برگزار می کند

حزب اراده ملت دو همایش سیاسی با موضوع مشارکت زنان و فعالیت احزاب برگزار می کند