مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:252019-10-18سياسي

آغاز حرکت کاروان پیاده جاماندگان اربعین به سمت امامزاه آقا علی عباس


کاروان پیاده از جاماندگان اربعین حسینی در بخش امامزاده-بادرود راهی آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) می شوند.

- کاروان پیاده از جاماندگان اربعین حسینی در بخش امامزاده-بادرود راهی آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه شهر بادرود گفت: عاشقان و دوست داران اهل بیت از مناطق مختلف شهرهای بادرود ، خالدآباد و همچنین روستاهای ده آباد ، اریسمان ، فمی ، متین آباد ، سرآسیاب و عباس آباد همزمان با اربعین حسینی پای پیاده عازم آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس(ع) می شوند.

حجت الاسلام قاسمی تعدادی موکب را در مسیر 8 کیلومتری از میدان امام خمینی(ره) بادرود تا آستان مقدس پذیرای زائران و جاماندگان راهپیمایی اربعین دانست و افزود: پیش بینی می شود چندین هزار نفر در قالب کاروان های پیاده از حدود 8 شهر و روستا منطقه امامزاده-بادرود در روز اربعین رهسپار جاده های منتهی به این آستان مقدس شوند.

در 8 کیلومتری شهر بادرود و 38 کیلومتری شمال شرقی شهر نطنز در دل کویر محل بقعه و آستان دو بزرگوار از سلاله پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) بنام امامزاده آقاعلی عباس و امامزاده محمد (علیهم السلام) از فرزندان حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حرکت کاروان پیاده جاماندگان اربعین به سمت امامزاه آقا علی عباس

آغاز حرکت کاروان پیاده جاماندگان اربعین به سمت امامزاه آقا علی عباس