مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 14:432019-10-18ورزشي

هنرمندان، گریم حیات بخش تاریخ هستند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: هنرمندان گریم حیات بخش تاریخ هستند و با تبدیل افراد به چهره های جدید، زندگی جدیدی به یک کار هنری می بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مریم شعبانی عصر امروز در آیین اختتامیه نخستین همایش گریم، چهره پردازی، لباس و عکاسی در فرهنگ عاشورایی به نقش طراحان لباس و گریمورها در انتقال فرهنگ  عاشورایی اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ عاشورا 1400سال پیش رخ داده و امروز هر کس با بهره گیری از هنر خود در پی ابراز ارادت خود به ابا عبدالله الحسین هستند.

    رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: امروز اگر اطلاعاتی درباره پوشش پیشینیان داریم از طریق تاریخ، فرهنگ، هنر یا مجموع اینها صورت گرفته است که نشان از اهمیت و جایگاه هنر در زندگی و فرهنگ  دارد.

وی لباس و پوشش قومیت های مختلف را به عنوان نماد و زبان هر قوم دانست و افزود: قبل از لهجه و گویش، پوشش معرف اقوام و افراد مختلف است.

شعبانی داشته های امروز را مدیون هنر مندان دانست و اظهار داشت: هنرمندان با هنر خود توانسته اند گذشته را به امروز و امروز را به آینده معرفی کنند و موجب شناخت و ماندگاری  اسناد فرهنگی و تاریخی شوند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: هنرمندان گریم حیات بخش تاریخ هستند و با تبدیل افراد به چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان، گریم حیات بخش تاریخ هستند

هنرمندان، گریم حیات بخش تاریخ هستند