مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 14:592019-10-18سياسي

امام حسین(ع)، خط خون را بین دو کشور به خط مودّت تبدیل کرد


ما زائران خود را به جایی می فرستیم که زمانی علیه ما آتش کردند و سایه یک فرد شرور بنام صدام بر سر آن کشور بود و این مکان را نا امن کرده بود، - امام حسین(ع)، خط خون را بین دو کشور به خط مودّت تبدیل کرد دبییر شورای امنیت ملی گفت: ما زائران خود را به جایی می فرستیم که زمانی علیه ما آتش کردند و سایه یک فرد شرور بنام صدام بر سر آن کشور بود و این مکان را نا امن کرده بود، اما امروز امام حسین(ع) خط خون را به خط مودّت تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، دریابان علی شمخانی امشب در جلسه هماهنگی ستاد اربعین در پایانه شلمچه، اظهار کرد:  راهپیمایی اربعین ی افتخار و یک رکورد ملی است که در ظرف زمانی محدودی بتوان در یک کشور امنیت، روادید، بهداشت، خوراک و حمل و نقل سه میلیون و 300 هزار نفر را تأمین کند و به کشور دیگر ببرد و سلامت برگرداند.

وی با بیان اینکه این رکوردها در زمانی برجسته تر می شود که ایران  به زعم غربی ها، تحت تحریم است، افزود: بیشتر از این معنا، حوادثی که در بین الحرمین رخ می دهد، فرهنگ های مختلفی تحت پرچم واحدی به نام حسین(ع) به یکدیگر وصل می شوند.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: عقبه این مسیر در شهرهایی از جمله استان خوزستان، که مواکب در حال خدمت سانی هستند، شاهد یک تحول بزرگی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع)، خط خون را بین دو کشور به خط مودّت تبدیل کرد

امام حسین(ع)، خط خون را بین دو کشور به خط مودّت تبدیل کرد