مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 07:572019-10-19سياسي

راهپیمایی اربعین یعنی رسوایی تفکر غربی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی اربعین، رسوایی تفکر غربی است.

- مرکز خراسان جنوبی، آیت الله عبادی امروز در مراسم روز اربعین حسینی درحسینیه جماران بیرجند با اشاره به درس ها و آثار قیام امام حسین (ع) افزود: راهپیمایی اربعین، یعنی درس بیداری برای همه کشورهایی که ذلت را تا امروز پذیرفته اند.

وی گفت: نهضت امام حسین (ع) سبب عزت بخشی و خودباوری جامعه شد و انقلاب اسلامی ماهم که نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است، ذلت برنمی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پیروزیها و پیشرفتهای کشورمان و همچنین فرهنگ عاشورایی و شخصیت اجتماعی ذلت ناپذیر ملت ایران افزود: امام خمینی (ره) با تأسی به امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی، جامعه ای را طراحی کرد که تمام محاسبات آمریکا و تفکر غرب را به نابودی کشاند.

آیت الله عبادی، تأسی به شعار هیهات مناالذله امام حسین (ع) را فلسفه پیاده روی اربعین دانست و گفت: همین فلسفه سبب شده ایران علیرغم انواع تحریم ها و نقشه های کشورهای غربی، آمریکا، آل سعود و انگلیس، عزت مندانه و پیروزمندانه به مسیر خود ادامه دهد.

وی با برشمردن خصوصیات تفکر غرب که بدنبال ذلت بخشی جوامع هستند تا به منافع استعمارگری خود برسند گفت: تفکر غرب علیرغم صحبت کردن از آزادی بیان، اما آزادی بیان را تا وقتی میخواهد که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین یعنی رسوایی تفکر غربی

راهپیمایی اربعین یعنی رسوایی تفکر غربی