مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:282019-10-19دانش

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان شریف از آبان ماه


مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف از پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان این دانشگاه از آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: شیوه نامه دریافت بورسیه کمک هزینه تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک تدوین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فوژان صباحی با اعلام این خبر افزود: اعطای کمک هزینه ی تحصیلی 500 دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف توسط نیکوکاران از آبان ماه 1398 عملیاتی خواهد شد و تمامی خیرین می توانند در این پویش شرکت کنند و برای توسعه آموزش عالی به این حرکت خیرخواهانه بپیوندند.

وی افزود: شرایط و شیوه نامه دریافت بورسیه کمک هزینه تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک توسط معاونت دانشجویی دانشگاه تدوین و اعلام خواهد شد.

این حمایت از نوع پرداخت کمک هزینه تحصیلی بوده و ماهانه دو میلیون ریال (برای 10ماه در طی یک سال تحصیلی) به حساب هر یک از دانشجویان معرفی شده توسط معاونت دانشجویی واریز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف دکتر صباحی یادآور شد: بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف که فعالیت خود را به همت جمعی از نیکوکاران علاقه مند به رشد و شکوفایی آموزش عالی در کشور از زمستان 1397 آغاز کرده، اقدامات متنوع و متعددی را در ارتباط با توسعه فضای فیزیکی و کمک به فعالیت های آموزشی و رفاهی دانشجویان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان شریف از آبان ماه

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان شریف از آبان ماه