مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:092019-10-19سياسي

پیام حرکت بزرگ و الهی اربعین/ همه آزادگان جهان بر محور حسین(ع) جمع شده اند


نماینده ولی فقیه در لرستان با تشریح پیام حرکت بزرگ اربعین حسین گفت: شعار «الحسین یجمعنا» بهترین شعاری است که همه آزادگان دنیا و مسلمانان را دور خود جمع می کند.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با تشریح پیام حرکت بزرگ اربعین حسین گفت: شعار الحسین یجمعنا بهترین شعاری است که همه آزادگان دنیا و مسلمانان را دور خود جمع می کند.

آیت الله سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه حادثه کربلا یک حرکت الهی بود که در تاریخ بشریت اتفاق افتاد، اظهار داشت: هدف از قیام امام حسین(ع) جلوگیری از انحراف امت اسلامی، اصلاح جامعه، مبارزه با ظلم، برقراری عدالت، امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) با خون پاک و ایثارگری خود این اهداف را تثبیت کرد، اما برای اینکه این قیام زنده بماند و این حرکت برای همیشه تاریخ باقی بماند، معصومین(ع) اقداماتی انجام داده اند.

تاکید بر زیارت امام حسین(ع) در شرایط و مناسبت های مختلف نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی از اقداماتی که صورت گرفته است تشویق و ترغیب مردم به زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است، تصریح کرد: در میان معصومین کسی به اندازه امام حسین(ع) برای زیارتش تاکید نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حرکت بزرگ و الهی اربعین/ همه آزادگان جهان بر محور حسین(ع) جمع شده اند

پیام حرکت بزرگ و الهی اربعین/ همه آزادگان جهان بر محور حسین(ع) جمع شده اند