مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:302019-10-19سياسي

شنبه سرنوشت ساز در انگلیس برای برگزیت


نخست وزیر انگلیس تاکید کرد زمان اجرای برگزیت فرا رسیده است - از لندن، رهبران و نمایندگان بیشتر احزاب انگلیس در همان ساعت نخست نشست اضطراری نمایندگان مجلس عوام انگلیس طرح جانسون نخست وزیر این کشور را بر اجرای برگزیت و چگونگی ترک اتحادیه اروپا به چالش کشیدند.

نشست اضطراری مجلس عوام انگلیس در روز تعطیل شنبه که پس از جنگ با آرژانتین بر سر جزیره مالویناس یا فالکلند در سال 1982 تاکنون سابقه نداشته است دقایقی پیش برای بررسی توافق دولت با اتحادیه اروپا آغاز و از همان دقایق اولیه با مخالفت های رهبران بیش تر احزاب و شماری از نمایندگان مجلس روبرو شد.

تازه ترین نظر سنجی ها در انگلیس از نزدیک بودن آرای مخالفان و موافقان توافق نخست وزیر این کشور با اتحادیه اروپا بر سر چگونگی جدایی از این اتحادیه حکایت دارد.

این توافق موجب شده است به طور شگفت انگیزی درون احزاب، درباره دادن رای موافق به آن اختلاف نظر ایجاد شود به طوری که نمایندگان احزاب مختلف حتی حزب حاکم شماری با آن موافق و شماری دیگر مخالفند.

برخی موافقان علت موافقت خود را پایان نابسامانی های و بی ثباتی های ناشی از شرایط مبهم برگزیت برای این کشور و خستگی مردم از تداوم کمشکش ها اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه سرنوشت ساز در انگلیس برای برگزیت

شنبه سرنوشت ساز در انگلیس برای برگزیت