مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:522019-10-19سياسي

رستاخیز عظیم اربعین حماسه وحدت بین مسلمانان و ادیان الهی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از حضور باشکوه ملت مسلمان در اربعین حسینی گفت: این رستاخیز عظیم بشری حماسه وحدت و محبت بین مسلمانان و همه ادیان الهی است.

- حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت:شور ، شعور و شوق بی نظیر خیل عاشقان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی و حضور گسترده زوارالحسین، هیئت های مذهبی، خادمین، موکب ها در خدمت به زائران پیاده روی اربعین حسینی خیزش عظیمی به پا کرده است.

وی افزود: جاذبه مغناطیس حسین (ع) در چهلمین روز از شهادت سرور و سالارشهیدان (ع) ، صحنه دلدادگی و دل سپردگی عاشقان به این راه روشن و پربهجت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش است و این میدان عظیم ایمان، اراده و عمل ، تجدید بیعت خیل عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این رستاخیز عظیم بشری حماسه وحدت و محبت بین مسلمانان و همه ادیان الهی است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با تریبون ها و دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای خود کوشیدند تا بزرگترین کنگره و اجتماع معنوی بشری را در روز اربعین حسینی کوچک ، ضعیف و کم اهمیت جلوه دهند اما در حقیقت این حماسه بی نظیر تاریخ آنقدر عظیم جلوه گر شد که امروز جهان در بهت و حیرت است ودانشمندان، اندیشمندان و صاحب نظران جهان شکل گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستاخیز عظیم اربعین حماسه وحدت بین مسلمانان و ادیان الهی است

رستاخیز عظیم اربعین حماسه وحدت بین مسلمانان و ادیان الهی است