مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-19سياسي

تصاویری از اجتماع جاماندگان پیاده روی اربعین در امام زادگان آستارا


جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان آستارا پس از طی کردن حدود 12 کیلومتر مسافت با حضور در آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان و زیارت مرقد مطهر نوادگان امام موسی کاظم (ع) در محوطه امام زادگان در سوگ شهادت اباعبدالله حسین (ع) به سینه زنی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور پرشور عزاداران و دوست داران اهل بیت (ع) از مقابل مسجد محمد رسول الله (ص) به سمت آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا برگزار شد.

عزاداران حسینی و دوست داران اهل بیت (ع) متشکل از مرد و زن، پیر و جوان، بازاری، کشوری، لشکری، دانش آموز و دانشجو در صفوف منظم به عشق سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) و 72 شهید صحرای کربلا مسیر 12 کیلومتری امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) را با پای پیاده طی کرده و آنجا عزاداری کردند.

شهروندان، خیرین و برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا نظیر آموزش وپرورش و مراکز دانشگاهی، خودجوش برای نشان دادن میزان ارادت خود به اباعبدالله حسین (ع) در طول مسیر پیاده روی با برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش نذورات و احسان اعم از چای، شربت و خرما از عزاداران اربعین حسینی (ع) پذیرایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از اجتماع جاماندگان پیاده روی اربعین در امام زادگان آستارا

تصاویری از اجتماع جاماندگان پیاده روی اربعین در امام زادگان آستارا