مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-19سياسي

اربعین یا مغناطیس حسینی (ع)/اربعین، نوید ظهور امام زمان (عج) در همین حوالی است


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان همایش عظیم اربعین حسینی (ع) را دعوت آزادگان عالم به ­سوی مکتب حسینی (ع) و زمینه ساز ظهور عنوان کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی عطایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: عده ای که چهل روز عزادار حسین بوده ­اند، با عزاداران دیگر و اربعین حسینی (ع) رابطه جذب و انجذاب آهن­­ربایی قرار کرده و البته عده­ دیگری را که با مکتب عاشورایی رابطه ­ای ندارند را از خود دفع می­ کنند.

وی با بیان اینکه در روز عاشورا افرادی جان خود را فدای سیدالشهدا کردند و عده ای نیز از بغض حضرتش در جبهه مقابل قرار گرفتند، گفت: در واقع اربعین هل دین الا الحب و البغض را به نمایش گذاشته است.

لذا افراد غافل از خود یا بیگانه با انسانیت و آزادگی نسبت به اربعین بی­ تفاوت بوده یا موضع انقباضی گرفته­ و حتی با رسانه ­های بیگانه هم­نوایی می­ کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به یاری طلبیدن حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا تصریح کرد: همان­طور که سیدالشهدا (ع) در عصر عاشورا دو گروه آزادگان و مؤمنان را به یاری طلبیدند، اربعین در این سا ل­ها فریاد مظلومیت حضرتش را به گوش آزادگان و مؤمنان جهان رسانیده و امید است که این اجتماع بزرگ مؤمنان و آزادمردان عالم زمینه های فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین یا مغناطیس حسینی (ع)/اربعین، نوید ظهور امام زمان (عج) در همین حوالی است

اربعین یا مغناطیس حسینی (ع)/اربعین، نوید ظهور امام زمان (عج) در همین حوالی است