مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 01:502019-10-19اقتصادي

قیمت رب نصف شد


این روزها قیمت رب در حدود 45 تا 50 درصد کاهش یافته و قیمت عرضه به مشتری حدود 12 هزار تا 15 هزار تومان رسیده است، اما با این حال بازار فروش آن تعریف چندانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، زنجان این روزها شاهد برداشت محصولات مختلف کشاورزی است، محصولاتی که یک سال برای آنها زحمت کشیده شده است تا به بار بنشینند، به بار نشستنی که گاها به خاطر شیرینی برداشت آن جشن برداشت محصول و شکرانه برگزار می شود، اما در زنجان به علت عدم مدیریت در بازاریابی و فروش این محصولات در کنار کمبودهای موجود در زمینه برداشت، حمل و نقل و همچنین دلال بازی ها دقیقا زمان برداشت محصول مشکلات کشاورزان آغاز می شود.

افزایش بی رویه هزینه های تولید از جمله نرخ سوخت، سم و کود و کارگر و سایر نهاده های تولید از یک سو و سر رسید اقساط وام های کشاورزان و کاهش قیمت خرید محصولات از سویی دیگر به مشکلات کشاورزان می افزاید و همین امر موجب گله مندی این قشر می شود.

و بارها در استان زنجان شاهد این بوده ایم که برخی از کشاورزان به علت هزینه های بالای برداشت محصول ترجیح داده اند، اصلا محصول خود را برداشت نکنند.

نمونه این مسئله نرخ گوجه فرنگی در زنجان است که نرخ بسیار پایین خرید آن موجب متضرر شدن کشاورزان شده است، هرچند که از اوایل مهرماه دولت خرید تضمینی برای این محصول را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رب نصف شد

قیمت رب نصف شد