مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:032019-10-20سياسي

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، رحیم نریمانی با اعلام این خبر گفت: ژانر ایثار و ادبیات حوزه ایثار و مقاومت در عرصه بین المللی جنبه مشترک و در بین افکار عمومی جهانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای توسعه فرهنگی به عنوان شاخص پیشران عمل نموده و همبستگی، - مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور نشر شاهد با 23 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2019 در غرفه ملی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، رحیم نریمانی با اعلام این خبر گفت: ژانر ایثار و ادبیات حوزه ایثار و مقاومت در عرصه بین المللی جنبه مشترک و در بین افکار عمومی جهانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای توسعه فرهنگی به عنوان شاخص پیشران عمل نموده و همبستگی، انسجام و همدلی را تقویت می کند.

وی به زیت بوم جهانی و تهیه، تشریک و تداوم جریان اطلاعات و ارتباطات در دنیا اشاره و ادامه داد: دیپلماسی ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبیین مفاهیم آن از اولویت ها اعلام شده است و برای رسیدن به این هدف باید محصولات ادبی و فرهنگی با الهام از تجربیات جهانی تولید شود.

نریمانی هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتباط با ناشران کشور های خارجی و آشنایی مخاطبان سایر کشور ها با کتاب های نشر شاهد عنوان کرد و گفت: کتاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان