مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-20ورزشي

اضافه شدن مربی بدنساز اسپانیایی به کادرفنی گل گهر


مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان درباره تقاضای مجید جلالی برای انتخاب دستیاران اسپانیایی گفت: در دو روز گذشته آقای جلالی تقاضای نهایی کردند قرارداد با مربی بدنساز اسپانیایی تیم که در فصل گذشته با تیم نساجی مازندران همکاری می کردند، - را داشتند و ایشان کمک دیگری نیز تقاضا کرده اند که هنوز تصمیم گیری در این باره نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجوادی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم گل گهر گفت: بعد از صعود تیم گل گهر به لیگ برتر بلافاصله پس از یک هفته کادر فنی این تیم که در لیگ دسته اول آزادگان مشغول به فعالیت بودند، قرارداد آنها تمدید شد.

وی درباره حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم گل گهر نیز گفت: در ابتدای فصل مربی کرواتی با تقاضای وینگو بگوویچ به کادر فنی تیم اضافه شد که متاسفانه پس از چند هفته از آغاز فصل، احساس کردیم این شخص انتظارات فنی تیم را بر آورده نمی کند و یک فاصله ای بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد شده بود که پس از مذاکره با آقای بگووویچ و برای پر کردن خلا موجود، تصمیم گرفتیم که یک مربی ایرانی و سرشناسی را به کادرفنی تیم اضافه کنیم که بین گزینه های مختلف با آقای جباری به توافق رسیدیم.

وی درباره عدم داشتن کارت مربیگری مجتبی جباری نیز گفت: از روز اول نیز این موضوع را می دانستیم و انعقاد قرارداد با ایشان نیز به همین منظور صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن مربی بدنساز اسپانیایی به کادرفنی گل گهر

اضافه شدن مربی بدنساز اسپانیایی به کادرفنی گل گهر