مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-20سياسي

در شهرری برای کشت غلات مشکل آب داریم


در شهر ری مشکل آب برای کشت علوفه و غلات داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل آبادی در واکنش به سخنان اردکانیان وزیر نیرو در جلسه صد و هفتاد و دوم شورای اسلامی شهر تهران گفت: به عنوان عضوی از شورای شهر تهران باید مطالبی را درخصوص وضعیت شهرستان ری به آقای وزیر بگویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: کشاورزان ری از رودخانه کن، جاجرود و کرج دارای حق آبه بوده اند اما از این حق آبه محروم شده اند و به جای آب گوارای رودخانه کرج امروز فاضلاب و باقی مانده روان آبها به آن شهرستان می رسد.

خلیل آبادی، گفت: امروز فاضلاب خانگی شهر تهران به تصفیه خانه ری می ریزد که این تصفیه خانه چند مشکل اساسی برای اهالی ری به بار آورده است.

وی ادامه داد: تمام آب تصفیه شده به ورامین تعلق یافته است که این موضوع اصلا عادلانه نیست و پیش از این قرار بوده است سهم ورامین از این دبی آب کمتر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، افزود: در شهر ری مشکل آب برای کشت علوفه و غلات داریم در حالی که با این آبی که به ورامین می رود گل کاشته می شود.

خلیل آبادی گفت: از سوی دیگر چون آب به صورت کامل تصفیه نمی شود مسیر گذر آب بوی بدی می گیرد و در نزدیکی آن زندگی مشکل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهرری برای کشت غلات مشکل آب داریم

در شهرری برای کشت غلات مشکل آب داریم