مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:062019-10-20اجتماعي

تداوم خدمات موکب های مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه تا 5 روز پس از اربعین


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: موکب های برپا شده در مسیر بازگشت زوار، تا پنج روز پس از اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهند داد.

- تداوم خدمات موکب های مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه تا 5 روز پس از اربعین مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: موکب های برپا شده در مسیر بازگشت زوار، تا پنج روز پس از اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهند داد.

بهمن صحرایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی و تردد بیشتر زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه، شاهد خدمات رسانی دو برابری موکب های برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین بودیم.

صحرایی گفت: امسال موکب های استان کرمانشاه در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرزهای خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات بودند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه اضافه کرد: اربعین امسال 160 موکب ثبت شده برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه فعالیت داشتند.

صحرایی با اشاره به برپایی موکب ها در دو مسیر رفت و برگشت زوار، گفت: موکب های مسیر رفت با پایان اربعین کار خدمات رسانی به زوار را به پایان رسانده اند، اما موکب های مسیر بازگشت تا پنج روز بعد از اربعین و تا بازگشت کامل زوار مشغول خدمات رسانی به زائرین خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمات موکب های مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه تا 5 روز پس از اربعین

تداوم خدمات موکب های مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه تا 5 روز پس از اربعین