مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:412019-10-20بين الملل

سید حسن نصرالله بقای دولت را قطعی کرد


تلاش برای کشاندن روند اوضاع لبنان به سمت درگیری بین جریان های شیعی و مقاومت با موضع گیری سید حسن نصرالله بی نتیجه خواهد بود - به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، محافل سیاسی لبنانی با حمایت از مواضع اخیر سید حسن نصرالله در خصوص بقای دولت لبنان، تاکید کردند: تلاش برای کشاندن روند اوضاع به سمت درگیری بین جریان های شیعی و مقاومت بی نتیجه خواهد بود.

این پایگاه خبری لبنانی در یادداشتی به قلم علی ضاحی نوشت: محافل سیاسی برجسته در ائتلاف جنبش امل، حزب الله و جریان 8 مارس تاکید می کنند تلاش برای کشاندن روند اوضاع به سمت درگیری بین شیعیان یا به عبارت دیگر جنبش امل و حزب الله و بستر شیعی حامی این دو جریان و مقاومت، به لطف هوشیاری سران این ائتلاف به ویژه در منطقه جنوب لبنان موفقیتی نخواهد داشت.

به گفته این محافل، اتفاقاتی که در منطقه صور و حومه آن اتفاق افتاد در حال بررسی است و به نیروهای امنیتی دستور داده شده است کسانی را که به تظاهر کنندگان تعرض می کنند، بازداشت و عاملان تخریب تاسیسات عمومی به ویژه در صور را شناسایی کنند.

این محافل افزودند: به طرفداران و اعضای این احزاب دستور داده شده است به هیچ یک از تظاهر کنندگان تعرض نکنند و حتی به صورت مسالمت آمیز و شایسته در تظاهرات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله بقای دولت را قطعی کرد

سید حسن نصرالله بقای دولت را قطعی کرد