مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:432019-10-20بين الملل

خروج نظامیان آمریکا از یک پایگاه نظامی در عین العرب سوریه


مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» اعلام کرد که نیروهای وابسته به ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش از فرودگاه «صرین» که پایگاه نظامی آنان بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از تداوم خروج نظامیان تروریست آمریکا از سوریه خبر می دهند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به معارضان- امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نیروهای وابسته به ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا از فرودگاه صرین خارج شدند.

دیدبان گفت که نظامیان ائتلاف آمریکا از این فرودگاه به عنوان یک پایگاه نظامی استفاده می کردند.

این فرودگاه، در اطراف شهر عین العرب واقع در استان حلب قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین مرکز، این کاروان نظامی پس از خروج از حلب، مسیر قامشلی در استان حسکه (شمال شرق سوریه) را طی کرد.

  بنا بر این گزارش، بالگردهای وابسته به ائتلاف آمریکا نیز همزمان با خروج این کاروان، به صورت گسترده ای در آسمان این منطقه پرواز کردند.

این در حالی است که چهار روز پیش، نظامیان آمریکایی از پایگاه خراب عشک در ریف عین العرب خارج شدند و پس از خروج، این پایگاه را بمباران کردند.

دیدبان هفته گذشته نیز گزارش داد که ائتلاف آمریکا به شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه گفته بود که قصد دارد از پایگاه نظامی واقع در نزدیکی سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج نظامیان آمریکا از یک پایگاه نظامی در عین العرب سوریه

خروج نظامیان آمریکا از یک پایگاه نظامی در عین العرب سوریه