مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:032019-10-20اقتصادي

قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی نباید بیش از 12 هزار تومان باشد


قیمت هر کیلو رب در بازار نباید بیش از 12 هزار تومان باشد اما قیمت در بازار بیش از 16 هزار تومان به فروش می رود و ما هم دلیلش را نمی دانیم این صحبت های رییس گروه صنایع تبدیلی محصولات زراعی وزارت جهاد کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مخاطبان فارس من با طرح سوژه ای در خبرگزاری فارس به بالا بودن قیمت رب در بازار اعتراض کردهاند که قیمت رب با قیمت گوجه فرنگی که مواد اولیه تولید این محصول است تطابقی ندارد و خواستار تعدیل قیمت رب در بازار شده اند.

مخاطبان فارس من اعلام کردند  با توجه به فراوانی محصول گوجه فرنگی و فراوانی این محصول باز هم شرکت های تولید کننده رب قیمت این ماده را پایین نمی آورند و یک قوطی 800گرمی این محصول حدود18000تومان عرضه می کنند .

از سازمان های نظارتی و حمایت از مصرف کننده انتظار می رود به این موضوع ورود کرده قیمت رب گوجه فرنگی را تعدیل بکنند.

برای بررسی این موضوع با مسیح انصاری رییس گروه صنایع تبدیلی محصولات زراعی وزارت جهاد کشاورزی گفت وگو کردیم تا نظر کارشناسی وی را درباره آنالیز قیمت رب گوجه فرنگی بدانیم تا معلوم شود که آیا قیمت رب در بازار چه میزان انحراف از قیمت کارشناسی دارد.

انصاری گفت: طبق بررسی های کارشناسی که انجام دادیم هر یک قوطی رب گوجه فرنگی 800 گرمی با احتساب سود فروشنده نباید بیش از 12 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی نباید بیش از 12 هزار تومان باشد

قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی نباید بیش از 12 هزار تومان باشد