مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:352019-10-20بين الملل

شکست های سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه


تحلیلگر ژئوپولیتیک آمریکا می گوید سیاست خارجی آمریکا درباره خاورمیانه به صورت کامل شکست خورده است - ؛ الکساندر آزادگان تحلیلگر ژئوپولیتیک آمریکا از مرکز تحلیل یونایتد وورلد اینترنشنال در واکنش به اظهارات مایلز کاگینز سخنگوی ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا بر ضد داعش در سوریه و عراق که گفته بود 16 اکتبر، پس از خروج همه پرسنل و تجهیزات تاکتیکی اساسی ائتلاف از شمال سوریه، دو جنگنده اف-15 یک انبار مهمات را بمباران کردند، یادآور شد آخرین بار که نظامیان آمریکایی مهمات خود را منهدم کردند در دوران فرار آنها از جنگ ویتنام بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، این کارشناس خاطر نشان کرد: آخرین باری که چنین تدابیر افراطی اتخاذ شد، زمانی بود که آمریکا از ویتنام فرار می کرد و ما تصویر بالگردهایی را که از ناوهای هواپیمابر آمریکا به بیرون انداخته می شدند، به خاطر می آوریم.

به لحاظ نمادین این تصویر زیبایی نیست.

قطعا، همه ما می دانیم که سیاست خارجی آمریکا به طرز تأسف باری شکست خورده است، نه تنها در سوریه بلکه در افغانستان حتی یمن و نقاط دیگر.

وی یادآور شد که بمباران انبار مهمات آمریکا پس از آن اتفاق افتاد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شش اکتبر اعلام کرد آمریکا نیروهایش را از شمال سوریه خارج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست های سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه

شکست های سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه