مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-20اجتماعي

افت دما تا 8 درجه در شمال کشور / برف و باران در برخی مناطق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی شهر های کربلا و نجف و پایانه های مرزی چهارگانه بیان کرد: در مرز خسروی آسمان فردا صاف تا کمی ابری، - مدیر مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته بارش متناوب باران در سواحل شمالی کشور وجود دارد و دمای هوا در شمال 5 تا 8 درجه کاهش می یابد؛ در نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش برف دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی شهر های کربلا و نجف و پایانه های مرزی چهارگانه بیان کرد: در مرز خسروی آسمان فردا صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود که این شرایط روز سه شنبه نیز حاکم است.

مدیر مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در پایانه مهران فردا آسمان نیمه ابری و گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود که این شرایط روز سه شنبه نیز در پایانه مهران حاکم است.

وی بیان کرد: در مرز شلمچه نیز آسمان طی دو روز آینده نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه آسمان نجف طی دو روز آینده صاف خواهد بود، گفت: همین شرایط نیز در بصره حاکم است و در کربلا نیز آسمان طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت دما تا 8 درجه در شمال کشور / برف و باران در برخی مناطق

افت دما تا 8 درجه در شمال کشور / برف و باران در برخی مناطق