مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-20فرهنگي

سوگواره هنر عاشورایی اول آبان کلید می خورد/ تجلیل از پرویز اقبالی


در آیین افتتاحیه نمایشگاه و معرفی برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی که اول آبان ماه برگزار می شود، از پرویز اقبالی تصویرگر کتاب مصور «عاشورا» تقدیر خواهد شد.

- در آیین افتتاحیه نمایشگاه و معرفی برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی که اول آبان ماه برگزار می شود، از پرویز اقبالی تصویرگر کتاب مصور عاشورا تقدیر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری روز چهارشنبه یکم آبان ماه با معرفی برگزیدگان و افتتاح نمایشگاهی با نمایش حدود 150 اثر منتخب در بخش های پوستر، تصویرسازی، نقاشی و عکس کار خود را آغاز می کند.

در این رویداد که به دبیری هنری علی وزیریان برگزار می شود، از پرویز اقبالی تصویرگر و طراح باسابقه کشورمان تجلیل می شود.

پرویز اقبالی متولد 12 دی ماه 1340 و دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه شاهد است.

همکاری با ناشران کتاب های کودک و نوجوان از سال 60 تاکنون، تصویرسازی مجلات فرهنگی و هنری از سال 64 تاکنون، عضویت در هیات علمی دانشگاه شاهد، عضویت در هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه شاهد از سال 79 تاکنون، شرکت در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، دریافت نشان عالی هنرهای تجسمی در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره هنر عاشورایی اول آبان کلید می خورد/ تجلیل از پرویز اقبالی

سوگواره هنر عاشورایی اول آبان کلید می خورد/ تجلیل از پرویز اقبالی