مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:372019-10-20اقتصادي

50 فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می شود


رییس آب فاضلاب روستایی گرمسار از آغاز عملیات اجرایی پروژه ایجاد شبکه توزیع روستای کهک این شهرستان خبر داد و گفت: با ابن اقدام 50 فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می شود.

- امین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی مراسمی عملیات اجرایی پروژه ایجاد شبکه توزیع روستای کهک گرمسار آغازشده است، ابراز داشت: طَی این پروژه تعداد 50 فقره انشعاب نیز برای اهالی روستا ایجاد و نسبت به نصب کیت و کنتور اقدام می شود.

وی ضمن بیان اینکه این طرح به طول 600 متر خواهد بود، افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و خودیاری اهالی روستا هزینه شده است.

رییس آب فاضلاب روستایی گرمسار از آغاز بهره برداری آزمایشی ایستگاه پمپاژ آب روستای حاجی آباد شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این ایستگاه پمپاژ برای تأمین آب شرب باکیفیت روستای حاجی آباد بااعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و در مدت دو ماه احداث شده است.

حسینی ضمن بیان اینکه چاه آب شرب روستای مذکور فاقد کیفیت است، در ادامه تصریح کرد: با انجام این پروژه آب موردنیاز روستا از محل مجتمع 75 روستایی تأمین می شود.

وی افزود: قطعاً یکی از دغدغه های موجود در آب و فاضلاب روستایی تهیه و تأمین آب موردنیاز مردم است که در راستا طرح ها و پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می شود

50 فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می شود