مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:452019-10-20اجتماعي

خدا کند باران نبارد


بارش باران سنگین در چند روز پایانی سال گذشته سبب شد تا آبگرفتگی مهمان ناخوانده نوروزی مردم روستاهای مرزی شهرستان راز و جرگلان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارش سنگین در چند روز پایانی سال گذشته و دو ماه فروردین و اردیبهشت سال جاری سبب شد تا بسیاری از منازل روستایی این شهرستان دچار آسیب و یا تخریب شود.

هفت ماه از زمان بارش های سیل آسا در این شهرستان می گذرد و قول های زیادی در ابتدای زمان بروز حادثه مبنی بر اینکه تا فرارسیدن فصل سرما ساخت منازل سیل زده به اتمام می رسد داده شد اما فصل سرما در این شهرستان آغاز شده است و هنوز ساخت بسیاری از منازل آغاز نشده است و یا ساخت و ساز در مراحل ابتدایی قرار دارد.

نگرانی سیل زدگان برای بارش باران های پاییزی نوروز محمد درخشان دهیار روستای یکه صعود در شهرستان راز و جرگلان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این روستا دارای 537 خانوار است، گفت: 132 منزل روستایی بر اثر بارش های شدید باران حادثه دیدند که باید بازسازی شوند.

وی افزود: تخریب منازل سبب شد تا برخی از خانواده ها از منزل مسکونی خود کوچ کرده و در منزل بستگان خود مستقر شوند و یا اینکه منزلی را اجاره کنند، و برخی نیز در همان منازل آسیب دیده در حال ادامه زندگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا کند باران نبارد

خدا کند باران نبارد