مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:142019-10-20سياسي

« حب الحسین یجمعنا» پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند


فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دشمن درصدد خدشه دار کردن نهضت عاشوراست گفت: ترند برتر شدن حب الحسین یجمعنا پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند.

- ساری - فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دشمن درصدد خدشه دار کردن نهضت عاشوراست گفت: ترند برتر شدن "حب الحسین یجمعنا" پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدحسین بابایی درباره شکسته شدن حصر رسانه ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن حب الحسین یجمعنا به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: إنّ لِقَتلِ الحُسینِ حَرارَهً فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لاتَبرُدُ اَبَداً پیامبر گرامی اسلام با این پیام نورانی آینده ای را به همه اطلاع دادند و پیام این است که خون سیدالشهدا ابداً به فراموشی سپرده نمی شود و جریان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و مبارزه با باطل، یک حرکت و جریان دائمی است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه شهادت امام حسین(ع) احیاء ارزش های دینی بوده است، افزود: در طول تاریخ برای مومنان واقعی که دنبال حقایق و ارزش های دینی هستند الهام بخش بوده و سبب تحولات فردی و اجتماعی فراوانی برای مومنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« حب الحسین یجمعنا» پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند

« حب الحسین یجمعنا» پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند