مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:312019-10-20سياسي

فلسفه شهادت امام حسین(ع)احیاء ارزش های دینی است


فلسفه شهادت امام حسین(ع)احیاء ارزش های دینی بوده است و در طول تاریخ برای مومنان واقعی که دنبال حقایق و ارزش های دینی هستند، - فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: فلسفه شهادت امام حسین(ع)احیاء ارزش های دینی بوده است و در طول تاریخ برای مومنان واقعی که دنبال حقایق و ارزش های دینی هستند، الهام بخش بوده و سبب تحولات فردی و اجتماعی فراوانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام امام خمینی(ره)که فرمودند ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت سیدالشهدا است.

وی تصریح کرد: تلاش مضاعف و مهمی در داخل کشور انجام شد تا شعار حب الحسین یجمعنا که شعار الهی است، بر سر زبان های مردم جاری شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دشمن درصدد خدشه دار کردن نهضت عاشورا است، خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن شعار حب الحسین یجمعنا پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رسید.

بابایی با اشاره به جهانی شدن این شعار به عنوان نخستین کلید واژه پر تکرار جهان در شبکه های اجتماعی گفت: دشمن نتوانست در فضای حقیقی مانند جنگ تحمیلی و کودتای مختلف بر این جریان غلبه کند، دنبال ابزار تبلیغات رفت و با ایجاد طوفان تبلیغاتی سعی کرد که درخشندگی و زیبایی این جریان را زیر گرد و غبار پنهان کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه شهادت امام حسین(ع)احیاء ارزش های دینی است

فلسفه شهادت امام حسین(ع)احیاء ارزش های دینی است