مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:002019-10-20بين الملل

زنان بومی آمریکا قربانی تجاوز می شوند


یک سوم زنان بومی آمریکا قربانی تجاوز و خشونت جنسی می شوند - ، یو اس ای تودی در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود با عنوان یک سوم زنان بومی آمریکا قربانی تجاوز و خشونت جنسی نوشت: گزارشگران شبکه خبری نیوزی آمریکا Newsy در نتایج تحقیقات 18 ماهه خود درباره پیگرد کیفری تجاوزات جنسی در مناطق بومی آمریکا دریافتند که نقایص در نظام عدالت کیفری در مناطق فدرال و بومی به قدری جدی است که اغلب عاملان حملات جنسی یا با حداقل مجازات مواجه می شوند یا اصلا هیچ گونه مجازاتی درباره آنها اجرا نمی شود و موارد اجرای عدالت برای قربانیان بسیار اندک است.

تویلا سژیمانسکی 40 ساله که از زمان تولد ساکن شمال شرق مونتانا است و سه بار مورد حمله قرار گرفته است؛ از تجربیات تلخ خود در این خصوص می گوید و یادآور می شود که سه بار در سن 13 ، 14 و 34 سالگی هدف حمله جنسی قرار گرفته است.

سارا دییر که از اساتید دانشگاه کانزاس و نویسنده کتاب آغاز و پایان تجاوز : مقابله با خشونت جنسی در مناطق بومی آمریکا است در این خصوص می گوید : زنان بومی به من گفتند زمانی که شما دختری را در چنین وضعیت و شرایطی بزرگ می کنی ، چه کاری انجام می دهی و این که آیا شما او را برای زمانی که ممکن است مورد تجاوز قرار گیرد ؛ آماده می کنی؟ وی در ادامه گفت : من با زنانی صحبت کردم که کل زندگی خودشان را در مناطق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان بومی آمریکا قربانی تجاوز می شوند

زنان بومی آمریکا قربانی تجاوز می شوند