مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:562019-10-20بين الملل

خشم مقامات نظامی آمریکا از اقدامات ترامپ


تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه همزمان با حمله ترکیه به کردها در شمال این کشور، انتقادات بسیاری را از سوی مقامات سابق و فعلی نظامی آمریکا علیه او برانگیخته است.

- وزیر دفاع و رییس ارتش آمریکا به همراه ترامپ "تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه همزمان با حمله ترکیه به کردها در شمال این کشور، انتقادات بسیاری را از سوی مقامات سابق و فعلی نظامی آمریکا علیه او برانگیخته است.

این مقامات معتقدند که خروج از سوریه با خطر از بین رفتن پنج سال تلاش و احیای شبه نظامیان داعش همراه است و به شدت به اعتبار آمریکا آسیب می زند.

آیا ترامپ با اقدامات خود خشم و نافرمانی نیروهای نظامی را برانگیخته است؟" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره خشم مقامات نظامی آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و تنها گذاشتن کردها در حمله ترکیه به شمال سوریه نوشته است: انتقادات از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از سوریه از سوی مقامات نظامی فعلی و سابق، نقش ارتش در سیاست خارجی و مسئولیت احتمالی مقامات نظامی برای ارزیابی علنی تصمیماتی تاثیرگذار بر امنیت آمریکا را به یکی از بحث های داخلی آمریکا تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم مقامات نظامی آمریکا از اقدامات ترامپ

خشم مقامات نظامی آمریکا از اقدامات ترامپ