مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:562019-10-20حوادث

ترافیک پرحجم محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد


ترافیک در بیشتر محور های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد پرحجم گزارش شده است .

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد این استان گفت: ترافیک در محور های ارتباطی گچساران به بهبهان، گچساران به زیدون، گچساران به نورآباد و همه محور های منتهی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مانند یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ بهنام ویسی پور بیان کرد: طرح ویژه ترافیکی اربعین که از هفته گذشته در محور های پرترافیک کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در محور باشت، گچساران به بهبهان به عنوان مهمترین جاده محل تردد کاروان های اربعین آغاز شده بود تا چهارم آبان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح تیم های محسوس و نامحسوس پلیس به صورت شبانه روزی بر تخلفات رانندگی این جاده مهم نظارت و با متخلفان به شدت برخورد می کند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صورت مشاهده 2 تخلف حادثه ساز از سوی یک راننده خودروی او به مدت 72 ساعت در محل پلیس راه توقیف خواهد شد.

ویسی پور ابراز داشت: صحبت کردن با تلفن همراه، تخطی از سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت با آن برخورد می کند.

وی از رانندگان خواست هر 2 ساعت یکبار به مدت 15 دقیقه در موکب های پیش بینی شده استان استراحت کنند تا از حادثه تلخ در سفر پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

ترافیک پرحجم محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد