مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:232019-10-20اقتصادي

توسعه نیکوکاری در گرو توسعه زیرساخت و مدیریت


مدیر عامل شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری با تاکید بر ایجاد فضای سالم در فعالیت های نیکوکاری گفت: استانداردسازی فعالیت های نیکوکاری، باید از دانش افزایی و هدایت موسسات و سازمان های مردم نهاد آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، تقویم می گوید روز جهانی استاندارد رسیده و ذهن ما به عادت همیشه اش انتظار مرور معیارهای رایج در صنایع و بنگاههای تجاری مختلف را دارد.

استاندارد اما ماهیت گسترده و البته پیچیدهای دارد که میتواند در بخشهای مختلفی به کار برده شود.

این همان مفهومی است که افرا آن را به عنوان ماموریت خود انتخاب کرده است تا بتواند به عنوان یک استارتآپ اجتماعی زیرساخت های نیکوکاری را توسعه دهد.

این مناسبت تقویمی هم بهانه خوبی بود تا افرا بعد از گذشت حدود یک سال از فعالیتش، نشستی را با موضوع ضرورت به کارگیری استاندارد در موسسات نیکوکاری برگزار کند؛ نشستی که با همت و همکاری شبکه ی ملی موسسات نیکوکاری و خیریه برگزار شد و در آن نمایندگان دو موسسه رعد و بنیاد کودک از تجربه های همکاری و اعمال استاندارد افرا در ساختار مدیریت شان گفتند.

  *نیکوکاری به مثابه یک حرکت اجتماعی موثر هر چند در طول تاریخ، نیکوکاری به عنوان یک ارزش در میان مردم و عاملی برای ایجاد تعامل و تعادل در جامعه پذیرفته شده است، اما گاهی هم فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نیکوکاری در گرو توسعه زیرساخت و مدیریت

توسعه نیکوکاری در گرو توسعه زیرساخت و مدیریت