مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 21:072019-10-20سياسي

پذیرایی از 10 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) همدان


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از پذیرایی روزانه 10 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) همدان خبر داد.

- حجت الاسلام سید حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی از محل موقوفات در همدان اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته در راستای خدمتگزاری به زائران اباعبدالله(ع) اقداماتی در حوزه های مختلف انجام شد.

وی با اشاره به برپایی موکب حضرت زینب(س) در بلوار آیت الله نجفی همدان گفت: این موکب  از 23 مهرماه برای خدمت رسانی به زائران اربعین فعالیت خود را آغاز کرد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه این موکب در سه وعده صبحانه و نهار و شام 10 هزار زائر را پذیرایی می کند افزود: هر روز به صورت 24 ساعته نیز میان وعده  غذایی بین زائران توزیع می شود.

وی از اسکان زائران اربعین حسینی در حسینیه چهارده معصوم همدان خبر داد و گفت: به طور میانگین هر شب 800 زائر در این حسینیه اسکان داده می شدند و 20 نیروی خادم افتخاری خانم نیز به صورت شبانه روزی اقدامات درمانی برای زائران خانم انجام می دهند.

رضوی با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا و اربعین و اجرای گروه سرود با مضامین مختلف جزو برنامه های فرهنگی این ایام است خاطرنشان کرد: 10 مسجد آماده اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 10 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) همدان

پذیرایی از 10 هزار زائر در موکب حضرت زینب(س) همدان